ز دو دیده

سلام علیکم،ببخشید اگر چند روز نتونستم پست رو وب بفرستم.راستیتش مسافرت بودم.گفتم زیادی "از خودم "فرستادم سرتون رو درد آوردم.یه شعر زیبا پیدا کردم.گذاشتمش ایشاالله که خوشتون بیاد           

  ز دو دیده خون فشانم ز غمت شب جدایی


چه کنم که هست اینها گل باغ آشنایی


همه شب نهاده‌ام سر چو سگان بر آستانت


که رغیب در نیاید به بهانه گدایی


به کدام مذهب است این به کدام ملت است این


که کشند عاشقی را که تو عاشقم چرایی


به طواف کعبه رفتم به حرم رهم ندادند


که برون در چه کردی که برون خانه آیی


به قمارخانه رفتم همه پاکباز دیدم


چو به صومعه رسیدم همه، همه زاهد ریایی


در دیر می‌زدم من که یکی ز در درآمد


که در آ، در آ، عراقی که تو هم از آن مایی
 

نظرات 1 + ارسال نظر
MyTheme سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ب.ظ http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد